Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzeProtoplasta to KZ 440, a nawet 400, no dobra za stare, brak ch³odzenia ciecz±, ale ludzie widzicie chyba ¿e to¿ to GPZ 500 po rozwiercie, parê lat temu dostêpny jako ER, teraz jaki¶ niby Z. Stare GPZ przypudrowane na nowo i tyle. Filozofia, jakie¶ sugomi, sratatata, a co nowego w stosunku do ER choæby ? Wy¶wietlacz tft ? I to jest filozofia ? Nie no, marketing jest niesamowity. Dodatkowo lipa jaka¶, bo momenty spadaj±, moce zwykle te¿ lub co najwy¿ej siê utrzymuj±, a pojemno¶ci rosn± -- by utrzymaæ jako¶ te moce przy nowych zaostrzonych normach emisji. Ten motocykl to ¶ciema marketingowa.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza